Jak nakupovat na e-shopu Autodíly-online.cz

Registrace

Do našeho e-shopu se můžete jednoduchým způsobem registrovat. Po zaregistrování dostanete jednodušší přístup k odesílání objednávek prostřednictvím objednávkového systému bez zbytečného vyplňování údajů, které již budete mít uložené. Stačí se pouze přihlásit v pravém horním rohu pomocí Vašeho e-mailu a Vámi zvoleného hesla. Další výhodou je možnost správy uskutečněných objednávek.

Pokud se však registrovat nechcete, nemusíte. Objednávky lze odesílat i jako neregistrovaný uživatel. Vaše fakturační údaje a doručovací adresu vyplníte před odesláním objednávky.

Struktura e-shopu

E-shop je rozdělen na dvě základní kategorie náhradních dílů - osobní automobily a nákladní automobily.

Dále obsahuje také univerzální díly a doplňky, které nelze přiřadit do ostatních kategorií pro konkrétní vozidla - např. oleje a maziva, autodoplňky, pneumatiky, autobaterie...

Způsob objednávek

Objednávat produkty můžete klasickým způsobem v e-shopu pomocí vyhledání požadovaného zboží, dále vložení vybraného zboží do košíku a následného odeslání objednávky.

Našim zákazníkům ovšem nabízíme také možnost vyřízení objednávky telefonicky nebo e-mailem - je nutné si připravit některé detaily o vozu, na který náhradní díly potřebujete (značka, model, typ karoserie, rok výroby, obsah motoru, výkon (kw nebo ps) a palivo). Poradíme Vám jaký výrobce je pro Váš účel nejvhodnější nebo nabídneme optimální řešení přímo pro Vás.

Pro objednávku dílů nebo jakýkoliv dotaz můžete také použít Rychlou objednávku - je zobrazena v pravé části webu a je dostupné z kterékoliv stránky e-shopu.

Dodávaní výrobci

Prohlédněte si náš seznam dodávaných výrobců. Obsahuje také vybrané exklusivní značky autodílů, kde výrobce ručí za kvalitu, která je srovnatelná nebo lepší než originál.

Dostupnost zboží

Pokud je u zboží uvedena dostupnost obvykle do 24 hodin znamená to, že by zboží mělo být dostupné v centrálních skladech (jedná se o 95% výrobků). Na aktuální skladovou dostupnost na pobočce Vámi vybraného zboží se informujte telefonicky, e-mailem nebo rychlou objednávkou.

Originál nebo druhovýroba?

U originálních autodílů si můžete být vždy jisti kvalitou, která odpovídá dané značce automobilu a jeho stavu po uvedení do provozu. Není ovšem pravidlo, že originální díly jsou nejlepší volbou. Skoro vždy existuje alternativa z aftermarketu (druhovýroby), která daleko předčí kvalitu originálů i o několik řádů. Toto se týká především podvozkových dílů - pružin, tlumičů, brzdových kotoučů a destiček.

Dodání objednaného zboží

Objednané zboží je k dispozici na prodejně první pracovní den po objednání. Pokud jsou náhradní díly posílány kurýrní službou, je dodací doba 2 pracovní dny. Pro zasílání balíků do Česka a Slovenska využíváme primárně služby GLS. Cena dopravy při platbě předem je 99 Kč, na dobírku pak 129 Kč. Zboží k Vám dorazí první pracovní den od odeslání. Na Slovensko druhý pracovní den s cenou 9,9 €, na dobírku 11 €.

Vracení zboží

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu.

V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Při odstoupení od kupní smlouvy prosím dodržujte následující body:

  • Nejpozději 14. den po převzetí zboží odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • Zboží doručte zpět na vlastní náklady (neposílejte na dobírku) na prodejnu Sokolovská 941/120
    360 05 Karlovy Vary
    , a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit. 
  • Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  • Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. 
  • Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.



Reklamace

Jak postupovat při reklamaci již namontovaných výrobků naleznete v samostatné kategorii reklamace.

Obchodní podmínky

Kompletní znění obchodních podmínek najdete ZDE.



Sdílet
Sdílet
Tweetnout

Zkrácená adresa: Co je a-on.cz?