Našli jste na našich stránkách chybu? Získejte za její nahlášení slevu!

Cílem této služby je zkvalitnit naše stránky a zpohodlnit prohlížení e-shopu. Bohužel lidé občasně tuto službu zneužívají s cílem získat slevu nezaslouženě. Pokud má dojít k udělení slevy, je nutné, abychom ověřili existenci chyby. Proto je ve Vašem zájmu přiložení co nejvíce informací, aby se nám podařilo chybu odhalit a napravit.

Postup nahlášení chyby:

  1. Chyby se nahlašují nejlépe telefonicky našemu specialistovi na telefonním čísle +420 602 185 355 aby mohl být problém rozebrán a mohlo být ihned rozhodnuto o udělení slevy (hovorné na toto tel. číslo je účtováno dle ceníku Telefónica Czech Republic, a.s., nebo dle Vašeho operátora). Pokud nechcete volat, napište e-mail na administrator@autodily-online.cz, k e-mailu přiložte vyfocenou obrazovku (nejlépe pomocí print-screen).
  2. Abychom věděli v jakých případech se chyba objevuje, je velmi vhodné nadiktovat nebo zkopírovat našemu specialistovi následující text (obsahuje informace o použitém prohlížeči, operačním systému a jejich verzích):
    CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)
  3. Sdělte specialistovi, jestli jste registrovaní a přihlášení nebo jestli prohlížíte stránky jako nepřihlášený uživatel.
  4. Dále je velmi cenná informace lokalita - tedy jakým hovoříte jazykem a zhruba kde se právě nalézáte (například Slovensko-východ, Česko-jih, atp).

 

Za jaké chyby slevy neudělujeme:

  1. Gramatické chyby a překlepy (vyjímku mohou tvořit skutečně velké „hrubky“).
  2. Chybějící nebo chybný popis produktu, případně popis bez diakritiky - tyto popisy jsou chráněné licencí, dostáváme je od dodavatelů a jejich kvalitu nemůžeme nijak ovlivnit.
  3. Pokud používáte starší verze prohlížeče Internet Explorer, neručíme za vady na kráse stránek (například nezaoblené rohy, atp) - ačkoli se snažíme stránky optimalizovat pro každý prohlížeč, u toho prohlížeče se nám to od verze 8 dolů příliš nedaří. Jedná se o skutečně velmi starý prohlížeč, který ani nesplňuje dnešní požadavky na bezpečnost. Velmi doporučujeme, ať už používáte jakýkoli prohlížeč, používat ve vlastním zájmu vždy aktuální verzi.
  4. Pochopitelně neručíme za funkčnost služeb portálů třetích stran. Jedná se například o ověření VIN kódu vozidla a podobné služby, na které naše stránky jen odkazují. Autodíly-online nejsou provozovatelem takových služeb. Za nahlášení budeme rádi, ale bohužel s takovým faktem nic nenaděláme a tedy ani slevu neudělíme.
  5. Cenová politika - pokud naleznete produkt s příliš nízkou nebo naopak příliš vysokou cenou, není možné takový fakt považovat za sktutečnou chybu.
  6. Posledním bodem je již nahlášená chyba - příklad: pokud se na našich stránkách objeví velmi zjevná chyba, pravděpodobně na ni bude upozorňovat větší množství lidí - slevu dostane jen ten první. Rychlost opravy chyby je klíčová a proto je logické udělit slevu pouze tomu, kdo ji nahlásí jako první.

 

Výše udělené slevy:

  1. O výši slevy je rozhodováno u každého případu individuálně. Sleva se může dle podmínek vztahovat na jediný produkt nebo také celou objednávku.
  2. Slevu určuje operátor nebo administrátor na základě přání zákazníka - může se jednat o konkrétní slevu na aktuální objednávce či poptávce nebo procentuální sleva uplatnitelná do budoucna. Místo slevy je také možné dohodnout jednorázovou dopravu zdarma.
  3. Procentuální slevy se počítají z ceny s DPH. Udílené slevy jsou od 5% do 20%.



Sdílet
Sdílet
Tweetnout

Zkrácená adresa: Co je a-on.cz?