Reklamační řád

Pokud se během provozu vyskytl u již namontovaného náhradního dílu problém / vada, můžete jej samozřejmě reklamovat. Společně s náhradním dílem doporučujeme zaslat vyplněný reklamační protokol a kopii pořizovacího dokladu (faktura / pokladní příjem). Reklamační protokol by měl obsahovat odborný popis problému a razítko kvalifikovaného servisu nebo dílny.

Za kvalitu, resp. případné vady výrobku VŽDY odpovídá výrobce!

Naše společnost se snaží vždy o maximální podporu svých zákazníků, proto se snažíme všemi dostupnými prostředky celou záležitost maximálně urychlit, nebo nabídnout alternativní řešení.

Záruka

Na veškeré prodávané zboží se vztahuje záruka v zákonné výši, tj. 2 roky. Vyjímku tvoří autobaterie, kde platí záruka 6 měsíců na kapacitu baterie, na ostatní závady 2 roky. Vzniklé vady výrobků posuzuje vždy certifikované servisní středisko, nebo přímo výrobce.

Kde lze reklamovat

  • osobně na prodejně
  • zasláním zboží na adresu prodejny

Doba reklamace

Maximální zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. V případě potřeby delší reklamační lhůty, bude zákazník kontaktován, v případě že s touto lhůtou nesouhlasí má nárok na vrácení peněz, případně na zaslání nového dílu. Důvod delší reklamační lhůty u některých výrobků je dán velkou technickou náročností a složitostí výrobku. Tyto speciální díly se pak musí správně otestovat ve specializovaných střediscích, které jsou mnohdy za hranicemi ČR.

 

Uznání reklamace

V případě uznání reklamace zákazníkovi většinou posíláme nový produkt, případně částku, kterou zákazník zaplatil při koupi. Pokud reklamace nebyla uznána, vrací se zákazníkovi reklamované zboží zpět, společně s vyjádřením certifikovaného střediska. 

Reklamační protokol ke stažení:

reklamacni_protokol
verze PDF





Sdílet
Sdílet
Tweetnout

Zkrácená adresa: Co je a-on.cz?