Všeobecné obchodní podmínky

Veškeré obchodní podmínky jsou vytvořeny v rámci zákonů České republiky. Těmto zákonům podléhají také nákupy ze zahraničí.

Paragraf

1. Kontaktní a identifikační údaje

Fakturační údaje:

Vít Štěpán
Trojmezí 162
Hranice
352 01
IČ: 03374394
DIČ: CZ9408151896

Číslo účtu: 2401144565/2010 (Fio banka)
IBAN: CZ95 2010 0000 0027 0114 4575
BIC (SWIFT): FIOBCZPPXXX

Kamenná prodejna a adresa pro doručování:

Autodíly-online.cz
Sokolovská 941/120
360 05 Karlovy Vary

E-mail: info@autodily-online.cz
Telefon: +420 602 185 355
(hovorné na toto tel. číslo je účtováno dle standardního ceníku Telefónica Czech Republic, a.s., nebo dle Vašeho operátora)

2. Hlavní charakteristiky zboží a služeb

Autodíly online jsou specializovaným internetových a kamenným obchodem pro prodej náhradních autodílů (dále jen dílů), pneumatik, příslušenství a doplňků pro motorová vozidla. Souhrn služeb zahrnuje odborné poradenství ohledně výběru správného dílu a vybavení. Tyto poradenské služby jsou poskytovány zcela zdarma, i v případě, že zákazník nic nezakoupil nebo to nemá v úmyslu.

3. Ceny

Veškeré uváděné ceny našich produktů jsou vždy včetně DPH a dalších povinných poplatků (např. clo). Ceny produktů neobsahují náklady na dopravu k zákazníkovi, způsob dopravy (a tím i cenu) si zákazník vybírá sám v objednávce. V případě osobního vyzvednutí na prodejně nejsou náklady na dopravu účtovány. Osobní vyzvednutí není charakterizováno jako rezervace zboží a platí pro něj běžná lhůta na vrácení do 14 dnů bez udání důvodu. V případě zaslání zboží je účtováno dopravné dle platného ceníku vybrané přepravní společnosti. Při zasílání zboží neúčtujeme balné. Uvedená cena zboží neobsahuje zálohu za vrácení starého dílu (pokud je vrácení požadováno). Ceny účtované v jiné měně (například Euro) jsou na stránkách pouze orientační. Cena v jiné měně se vždy počítá dle aktuálního kurzovního lístku FIO banky a.s. v den vystavení.

Pro vrácení starého dílu platí následují podmínky, tyto si můžete stáhnout ve formátu PDF.

Podmínky vrácení starého dílu:

● starý díl musí být vrácen v originálním obalu (tj. v takovém obalu, ve kterém byl zabalen
díl nový)
● na starém dílu musí být namontovány veškeré záslepky nebo držáky, které se při
montáži dílu nového snímají
● starý díl musí být dostatečně očištěn, aby bylo možné posoudit jeho stav
● starý díl nesmí být v rozebraném stavu a musí být kompletní
● starý díl nesmí být mechanicky poškozen (tj. nesmí být prasklé těleso dílu, apod.)

Pokud nebude starý díl splňovat některou z výše uvedených podmínek, nebude vrácení uznáno a
nebude vrácena záloha za starý díl.

Ceny nejsou vázány na konkrétní zboží na skladě – tzn. může se stát, že zákazníkem objednané zboží je dočasně nedostupné – o této skutečnosti zákazníka informujeme v nejkratší možné době telefonicky nebo e-mailem a nabídneme adekvátní řešení nebo jiný zaměnitelný díl.

4. Způsoby uhrazení zakupovaného zboží

Pro zákazníky ze všech zemí (vč. ČR) vyjma Slovenska:

  1. Hotově na prodejně v Karlových Varech
  2. Zálohově převodem v Korunách českých (CZK) na účet 2401144565/2010 (Fio banka)
  3. Dobírkou při zaslání zboží

Pro zákazníky ze Slovenska: platí stejná pravidla, vyjímkou je platba převodem na účet. Převod se provádí na náš účet na Slovensku - 2500476514/8330. Dle bodu 3 těchto obchodních podmínek, musí být částka vypočítána z původní částky v Kč dle aktuálního kurzovního lístku FIO banky a.s. Orientační částka v jiné měně uváděná na stránkách nemusí odpovídat původní částce v Kč dle kurzu FIO banky a.s., který je odlišný od kurzu České národní banky. Pokud se zákazník přesto rozhodně zaslat peníze ještě před vystavením daňového dokladu (s vypočítanou cenou v Eurech dle kurzu FIO banky a.s.) a částka na účtu v Kč bude o více než 5% původní částky jiná, nebude platba uznána.

5. Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu.

V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Zboží zakoupené v kamenné prodejně je možno vracet do týdne od zakoupení tohoto zboží, zákazníkovi je doporučeno před zaplacením zkontrolovat správnost zboží.

Při odstoupení od kupní smlouvy prosím dodržujte následující body:

  • Nejpozději 14. den po převzetí zboží odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • Zboží doručte zpět na vlastní náklady (neposílejte na dobírku) na prodejnu Sokolovská 941/120
    360 05 Karlovy Vary
    , a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit. 
  • Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  • Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. 
  • Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.

6. Reklamace

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete v kategorii reklamace. Výrobek následně zašlete na adresu naší prodejny Sokolovská 941/120 Karlovy Vary 360 05. Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz). Reklamace bude dle zákona vyřízena do 30 pracovních dní, v případě, že by měla být tato lhůta překročena, bude zákazník kontaktován. V případě, že zákazník nebude souhlasit s prodloužením reklamační lhůty, má automaticky nárok na vrácení peněz, případně na zaslání nového dílu.

7. Jak nakupovat

Informace o tom, jak v našem e-shopu nakupovat, najdete v rubrice Jak nakupovat.

8. Doprava zdarma

Detailní podmínky pro získání dopravy zdarme jsou uvedeny separátně na této stránce.

 

8. března 2014



Sdílet
Sdílet
Tweetnout

Zkrácená adresa: Co je a-on.cz?