Vrácení zboží do 14 dnů

U nás nakoupené zboží je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

Vrátit zboží můžete osobně na prodejně, nebo jej odeslat jakoukoliv kurýrní službou nebo Českou poštou. Zboží musí být doručeno na naši prodejnu nejpozději právě 14. den od data prodeje. Výrazně proto doporučujeme s porovnáním dílů neotálet a případně odeslat zboží s dostatečným časovým předstihem, zvláště pokud zvolíte odeslání Českou poštu!

Adresa pro vrácení zboží:
Autodíly-online.cz
Sokolovská 941/120
Karlovy Vary
360 05

* Balík s vráceným zbožím, který byl doručen později nebo byl zaslán na jinou adresu nebude přijat!

Zboží je možné vrátit za těchto podmínek:

  • Zboží nebylo namontováno / použito
  • Zboží nebylo při vyndavání z obalu poškozeno
  • Zboží bude kompletní včetně všeho příslušenství ( to se týká i zátek, výplní, manuálů, technických listů … )
  • Zboží bude v původním nepoškozeném obalu
    - Obal nesmí být nijak popsán, přelepen izolepou (mimo originální místo), etiketou atd.
    - Pokud bylo nutné zboží z obalu vyjmout (např. kvůli kontrole, jestli se jedná o správný díl) uveďte jej do původního stavu
  • Ke zboží bude přiložen originál nebo kopie pořizovacího dokladu ( faktura / pokladní příjem) a číslo účtu, kam vrátit peníze



Pár kroků k úspěšnému vrácení dílu

  • Zboží vložte do originálního obalu s identifikátory výrobce.
  • Udělejte kopii pořizovacího dokladu (Faktura / pokladní příjem), na tuto kopii připište kontakt na Vás a číslo účtu, na který bude možné vrátit peníze.
  • Celý balík zabalte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě, na originální obal zboží nikdy nepište ani jej nezalepujte, nepolepujte, nepřelepujte.
  • Celý balík obalte mikrotenovou folií nebo jiným vhodným způsobem (např. silný balící papír) a až tento vnější obal přelepte, napište doručovací údaje naší prodejny a Vaši zpáteční adresu.
  • Balík pošlete bez dobírky* na adresu: Autodíly-online, Sokolovská 941/120, Karlovy Vary, 360 05, tel: +420 602 185 355.

    *Balíky s dobírkou není možné přijmout - bez předchozí kontroly stavu zboží není možné uznat vrácení peněz. Proto je nutné vracet zboží bez dobírky - peníze za uznané zboží zasíláme na bankovní účet převodem.

    TIP!
    Pokud posíláte balík vyšší hodnoty Českou poštou, je vhodné jej opravdu kvalitně zabalit a také pojistit. Nepojištěný balík může pošta bez následků ztratit nebo rozbít. Za takové případy nepřebíráme odpovědnost, a proto pokud přijde nepojištěný balík v nevratném stavu, nebo nepřijde vůbec, vrácení nemůžeme uznat a odpovědnost přebírá pošta.



Vrácení peněz při vrácení zboží do 14 dnů

Abychom Vám mohli nabídnout takto nízké ceny, držíme skladem pouze nejdůležitější zboží. Tzn., že většina výrobků je odeslána zpět dodavateli / výrobci, který posoudí, že u produktu nic nechybí a byl vrácen v pořádku. Pro zákazníka to znamená, že pokud byl balík převzat v řádném termínu, bude zákazník informován o datumu převzetí. Od této doby vracíme peníze většinou do 7 – 20 dnů (závisí na rychlosti dodavatele / výrobce, dovolených, státních svátcích, atp.), v určitých případech ihned!





Sdílet
Sdílet
Tweetnout

Zkrácená adresa: Co je a-on.cz?